Hotel Salden wint Gouden Zoover Award

Hotel Salden behoort tot de beste accommodaties van het land.

(Schin op geul, 10 januari 2018) – Vandaag zijn op de vakantiebeurs in Utrecht de Zoover Awards voor accommodaties uitgereikt. Hotel Salden wint een Gouden Zoover Award. Gedurende het hele jaar 2017 zijn er ongeveer 65 reviews geschreven door vakantiegangers die hun ervaringen graag delen om anderen te helpen bij het vinden van de perfecte vakantie.

Een9,5 voor Hotel Salden

Tijdens de feestelijke award uitreiking was de top tien van elke categorie aanwezig om de award in ontvangst te nemen. De consument beoordeelde Hotel Salden met een waarderingscijfer 9,5. “We zijn ontzettend blij met deze hoge waardering van onze gasten. We werken elke dag ontzettend hard om het onze gasten naar de zin te maken en ze thuis te laten voelen en dan is het natuurlijk fantastisch dat dit wordt beloond met een Gouden Zoover Award, aldus Jack en Jolanda van de Broek.”

Over de Gouden Awards

De best gewaardeerde accommodaties zijn beloond met een Gouden Award. Hotel Salden mag zich denummer-5 accommodatie van Nederland noemen na het behalen van deze Gouden Award.

Over Hotel Salden

Familie van de Broek zwaait sinds augustus 2016 de scepter in dit rustieke 3-sterren hotel. De familie heeft gedurende 35 jaar met succes een horecabedrijf gevoerd in Brunssum. Eind 2015 besloten zij klaar te zijn voor een frisse nieuwe uitdaging en al gauw kwam Hotel Salden in hun vizier.

Dit 3-sterren hotel in het hart van het Limburgse heuvelland is ruim 40 jaar eigendom geweest van de gerespecteerde familie Salden. Al snel kwamen beide families nader tot elkaar en werd besloten tot het overdragen van het hotel aan de familie van de Broek.

Schin op Geul is een uitstekende uitvalsbasis voor zowel actieve wandel-, fiets en tourvakanties alsook een plek om te genieten van de rust en het prachtige landschap dat het heuvelland te bieden heeft.

Hotel Salden staat gedurende het gehele jaar voor u klaar en biedt de mogelijkheid tot overnachting, lunch, diner en het organiseren van diverse activiteiten

Over de Zoover Awards

De Zoover Awards zijn jaarlijks terugkerende publieksprijzenen geven erkenning aan de best gewaardeerde accommodaties in Nederland en Europa. Door gasten simpelweg een review te laten schrijven over de ervaring tijdens het verblijf kan de accommodatiehouder kans maken op een Award. Alle reviews over het volledige jaar 2017 worden meegenomen. In januari 2018 worden de Awards op een feestelijke manier uitgereikt.

Neem contact op met Jack- of Jolanda van de Broek

M +31(0)6 81 47 70 21 | E info@hotelsalden.nl